Obsługa Klientów – działania prewencyjne

W trosce o zdrowie klientów i pracowników, Prezes Zarządu Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. informuje, że podjął decyzję o OGRANICZENIU PRACY wszystkich Punktów Obsługi Klienta, kasy oraz usług inkasenckich.

Klientów prosimy o kontakt z nami wyłącznie drogą mailową lub telefonicznie aby ograniczyć wizyty w siedzibach Spółki. Ograniczenie dotyczy również płacenia gotówką w kasie i u inkasentów. Uprzejmie prosimy o regulowanie należności przelewem na konto wskazane na fakturze.

W celu podania stanu wodomierza głównego i podliczników prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem: (62)742 21 51

W celu zgłoszenia awarii wodociągowej i kanalizacyjnej: 994

Wnioski o wydanie warunków technicznych oraz zlecenia wykonania usług przez Zakład Wodociągów są dostępne na stronie internetowej Przedsiębiorstwa Komunalnego pod adresem: pkpleszew.pl/dla-klienta . Wypełnione wnioski należy składać mailowo wysyłając pod adres: pawelsierzant@pkpleszew.pl 

Strona internetowa: www.pkpleszew.pl

Adres email: pk.pleszew@post.pl

Nr tel.: Przedsiębiorstwo Komunalne – (62) 7421-664

Zakład Wodociągów i Kanalizacji – (62) 7422-151

Laboratorium – (62) 7428-367

Środki te podjęte zostały do odwołania. Do rozwiązania spraw pilnych naszych klientów będziemy starać się podchodzić indywidualnie.

Za niedogodności z tym związane przepraszamy.